donderdag 19 april 2012

Mannen, ik daag jullie uit!

Toen ik in Delft studeerde was ik allergisch voor "Vrouwendagen" op de TU. Belachelijk, er was toch ook geen dag speciaal voor mannen? Waarom verschil maken?
Ik ging er dus niet heen.

Inmiddels ben ik nog verder van mijn puberteit af en ervaringen rijker.
Maar met die eerste gedachte in mijn achterhoofd, ging ik naar een netwerkborrel van mannen èn vrouwen. Het was een prima avond, niets mis mee. 
Het verschil merkte ik pas toen ik naar een netwerkavond ging voor alleen vrouwen. Ik zal niet in gaan op het verschil ertussen, voor zover ik dat zelf al weet. Maar ik voelde me prettig tussen deze ondernemende vrouwen!

Zo heb ik workshops gevolgd via Vrouwenwoensdag. Een aanrader; je kunt zelf kiezen wat je interessant lijkt en hoeft niet lid te worden. Ik heb er al een paar inspirerende avonden op zitten.
En ik ben lid geworden van ViZi, voor ondernemende vrouwen in Albrandswaard en Barendrecht. Sinds mijn lidmaatschap heb ik pas twee bijeenkomsten meegemaakt (zie foto's), maar sindsdien heb ik wel al vier dames van deze groep mogen fotograferen! En ik heb zelf ook al gebruik mogen maken van de kennis en kunde binnen deze groep.

Waarom dan de titel van dit bericht: "Mannen, ik daag jullie uit"?. 
Ik realiseerde me dat het negen van de tien keer vrouwen zijn die een fotosessie regelen. 
Nu heb ik dat de laatste tijd natuurlijk een beetje in de hand gewerkt met die vrouwenavonden. Maar ik heb altijd nog mijn 'normale netwerk' en laten we de social media niet vergeten! Dus mannen, ik daag jullie uit: wie van jullie mag ik komen fotograferen? Wie heeft er een nieuwe profielfoto nodig? Wie regelt als verrassing een leuke fotosessie voor zijn vriendin of vrouw? Of voor moederdag een fotosessie van de kinderen? 

Daarbij neem ik natuurlijk ook zeker opdrachten aan van vrouwen ;-).
Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl

En dit zijn dan de leuke, inspirerende dames van ViZi die ik heb gefotografeerd:

Brechje Koster (Baby- en Kindergebaar) leert mensen communiceren met kinderen, als praten nog niet lukt, door middel van baby- en kindergebaren:



Met een mix van grafische vormgeving en illustratie ontwerpt Cora Verhagen (Studio Neeltje) huisstijlen, websites en promotiematerialen voor communicatie op papier, internet en social media. (Klik hier voor meer foto's op Cora's blog.):




Miranda Hartensveld (MiRo Finance) is Financieel Life Planner en Professioneel coach:






Petrina van der Meer (VORM ontwerpstudio) focust zich met name op ontwerpen van online media, zoals internet en social media, in combinatie met fotografie:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten