donderdag 24 mei 2012

Profielfoto's: architectenbureau Han van Zwieten in Amersfoort


Binnenlopen bij een architectenbureau geeft mij een gevoel van nostalgie. Jaren geleden was ik ontwerper bij een architectenbureau. En dus herken ik meteen de sfeer, het gevoel van creativiteit en concrete dingen als bouwdocumentatie.

Ik vond het dan ook een cadeautje toen Architectenbureau van Zwieten mij vroeg om foto's te maken van de medewerkers voor hun nieuwe website. Ze zitten in een gebouw dat vroeger van de NS was, op het Wagenwerkplaatsterrein in Amersfoort. En daar zijn ze trots op. Ze hebben dan zelf ook bijgedragen aan het verbouwen van een gedeelte van de locatie. 
En daar mochten alle medewerkers zelf uitkiezen op welke plek ze gefotografeerd wilden worden. Natuurlijk ging het vooral om de personen, maar de achtergrond speelt altijd mee.

Hieronder vier bouwkundigen; op hun website kan je de overige medewerkers (en natuurlijk hun werk!) bewonderen.

Wil je je ook zakelijk laten fotograferen? Of is het tijd voor een nieuwe profielfoto? Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl






Geen opmerkingen:

Een reactie posten