donderdag 12 juli 2012

Craft it forward: wie wil er een verrassing?


In het kader van "je moet alles vieren wat er te vieren valt" vandaag feestelijke aandacht voor het feit dat ik alweer een halfjaar blog. En dat doe ik elke week. Ik blink niet altijd uit in discipline (huishouden... sporten...), maar voor mijn blog is het geen enkel probleem, want ik vind het superleuk om te doen. En ik kan zien dat het veel gelezen en bekeken wordt, krijg veel enthousiaste reacties en heb er leuke, nieuwe opdrachten door gekregen.

Ik vind het ook erg leuk en inspirerend om blogs van anderen te lezen. Zo doe ik ideeën op bij fotografen van over de hele wereld. Maar ik lees bijvoorbeeld ook wat andere zelfstandig ondernemers bezig houdt en laat me inspireren door originele foto's, tekeningen en teksten.

Zo volg ik al een tijd de blog van Cora Verhagen van Studio Neeltje. Misschien heb je haar al eerder op mijn blog gezien; met haar oudste zoon (zie voor meer zwangerschapsfoto's haar eigen blog), haar hulp bij het ontwikkelen van mijn logo of pas geleden met haar jongste zoon

Een tijd geleden las ik op Cora's blog over het mooie initiatief om andere blogschrijvers blij te maken én om een stukje positieve aandacht te vragen voor hun blog; ‘Craft it forward’.
Bij dit initiatief maak je vijf pakketjes met vijf zelfgemaakte produkten. Dit stuur je op naar vijf andere bloggers. De voorwaarde is dat zij hetzelfde moeten doen én dat ze voor het einde van het jaar een blogbericht schrijven over wat ze hebben ontvangen en van wie. Het gaat niet over de grootte van het pakket; meer over de inhoud en dat hier tijd en aandacht aan is besteed.

Van Cora kreeg ik een ontzettend leuk pakket waarbij veel gestempeld was. Creaties van Cora zijn namelijk in stempelvorm te koop bij Moosmade. Kijk maar op de foto's; van zo'n cadeautje word je toch helemaal vrolijk? 

En dat geef ik natuurlijk graag door! Natuurlijk zullen mijn pakketjes met fotografie te maken hebben, maar dat merk je vanzelf als je meedoet. Heb jij dus een blog en heb je tijd en zin om mee te doen? Reageer hieronder en vertel waarom. De vijf mensen met de meest originele reden, krijgen van mij een verrassing. En je mag dit natuurlijk best doorsturen naar bloggers die je zelf volgt!

Ik begrijp dat lang niet iedereen een blog heeft. Daarom stuur ik nog één extra pakketje naar iemand zonder blog. Je maakt hierop kans als je een mail stuurt aan zoveel mogelijk mensen met daarin een korte uitleg over de reden van je mail en een link naar mijn blog. Stuur de mail ook naar mij (kijk op www.mariekezwartscholten.nl voor mijn e-mail adres), zodat ik kan zien hoeveel mensen de mail ontvangen (ik zal de andere e-mail adressen zelf niet gebruiken). Degene die hem naar de meeste mensen stuurt, ontvangt het extra pakketje!

Ik ben heel benieuwd wie ik mag verblijden!
Je kunt ook contact met me opnemen via www.mariekezwartscholten.nl.


Dit was het pakketje van Cora:



  




  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten