vrijdag 6 juli 2012

Ik ga op vakantie en ik neem mee...

... mijn nieuwe camera en mijn nieuwe lens!
De camera had ik al een paar weken en daar ben ik enorm enthousiast over.
De lens kocht ik een paar dagen voordat we op vakantie gingen. En dus ging hij mee; zo kon ik Drenthe van heel dichtbij bekijken!

Het is namelijk een 'macro-lens'; een lens waarmee je van heel dichtbij foto's kunt maken (op compactcamera's stel je dit vaak in met een tulpje).
Dit geeft geweldige resultaten bij bruiloften: close-ups van ringen, bloemen, handen, sieraden. We gaan alles tot in detail zien! Ik mis geen enkele decoratie. En bijvoorbeeld bij baby's gaat de lens geweldig goed uitkomen bij het fotograferen van vingertjes, oogjes, teentjes, enz.

Maar dit is natuurlijk niet zomaar een lens. Deze doet het ook gewoon fantastisch van een afstandje en zeker bij een mooi portret! Bij deze dus een 'vakantie-blog'! 

Ik ben in ieder geval erg enthousiast over de lens. Trouwringen en baby-vingertjes, kom maar op! Ik ben er helemaal klaar voor en natuurlijk helemaal relaxed na een heerlijke vakantie in mooi Drenthe.
Heb je iets om tot in detail te laten fotograferen? Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl.


Met autootjes spelen:


Rode billen:


Nog meer beestjes:


  



Cakejes maken en films kijken:


  
Wat gaat daar nu over het strand? Een billenschuiver:


Mooie kleuren:

  

Lekker met de handen in het zand:



Mijn LAATSTE keer in de zandbak (ik geloof niet dat mijn macro-lens mijn slechte relatie met spinnen gaat verbeteren...):


En natuurlijk even uitproberen op mijn eigen trouwring:

2 opmerkingen:

  1. Marieke super mooi weer!
    grtjes Ricardo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, Ricardo! (En ik neem aan dat je de foto's bedoelt, want het was geen supermooi weer helaas ;-))

      Verwijderen