vrijdag 28 september 2012

Familie in het ochtendzonnetje op het strand


Op een zaterdagochtend in september had ik al om 9.00u op het strand afgesproken met deze leuke familie. Toen we aankwamen in Kijkduin was er bijna niemand op het strand, heerlijk. En nog fijner: het was geweldig weer! Het zonnetje bescheen ons vanaf de duinen.

We dronken even wat bij Beachclub People en begonnen toen aan de fotoshoot op het strand. Baby Anna vond het geen probleem om daarvoor wakker gemaakt te worden. En Niels en Ruben wilden wel even stoppen met spelen in het zand.  Hond Karel ging gewoon lekker door met wat hij zo fanatiek aan het doen was: zijn bal door het zand vooruit graven.

Tijdens een fotoshoot probeer ik altijd zo min mogelijk te laten poseren. Ik ga het liefst voor de meest spontane foto's. Hoe groter de groep mensen, hoe meer er geposeerd moet worden. Maar dat probeer ik dan op een creatieve, losse manier te doen. Zo heeft deze familie gewoon lekker heen en weer gelopen en gespeeld in het zand.

Ria en Harrie, Saskia, Roger, Remco, Ilona, Jeroen, Fieke, Niels, Ruben, Anna en niet te vergeten Karel, heel erg bedankt voor jullie vertrouwen en goede gevoel voor locatie en weer!

Wil je meer informatie over een fotoshoot? Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl.








 







  

1 opmerking:

  1. ik kan niet anders zeggen, maar wat een prachtige foto's, lekker ongedwongen en stuk voor stuk stralen ze veel sfeeer uit.

    BeantwoordenVerwijderen