vrijdag 17 augustus 2012

Groot, groter, grootste trots!


Vanmiddag maakte ik weer foto's van het het gezellige leerkrachtenteam van Openbare Basisschool De Pijler in Rotterdam.
Toen ik aankwam bij de dependance, ging er een 'schok van trots' door me heen. Kan dat? Ja, dat kan, maar dat heeft even een uitleg nodig.

Het is waarschijnlijk wel duidelijk dat ik het geweldig vind om te fotograferen. Fijn om te doen, mooi om ze daarna op de computer te zetten, ze op het beeldscherm te zien en ze te bewerken. Nog mooier om afdrukken te zien (en daar klanten blij mee te maken). In de vorm van foto's, een album, een canvas of ander soort vergroting. En die grote canvassen zijn soms ECHT groot. Gaaf om te zien dat 'mijn' foto zo groot in woonkamers (en slaapkamers) hangt. In 2007 ging het al verder dan dat: in restaurant De Eetstee in Amersfoort zijn twee wanden bekleed met 'mijn' foto's van frambozen. Geweldig!
Maar nu de reden dat ik bij De Pijler dat gevoel van Grote Trots krijg: de vier gevels van dit gebouw zijn bekleed met vier foto's die ik heb gemaakt! Groter gaan ze in mijn carrière niet meer worden, denk ik. Dit gebouw staat er al vier jaar en dus denk ik er niet meer zo vaak aan. Des te groter is de schok, als ik die gevels dan weer zie.
En die Grootste Trots wilde ik graag even delen ;-).

Mocht je een keer in Rotterdam over de Laan op Zuid rijden, richting het centrum, kijk dan na het braakliggende terrein even naar rechts, tussen de bomen door, voor live-beelden van het gebouw (ontworpen door Spee Architecten).
Kan jouw gevel ook wel een mooie foto gebruiken ;-)? Of gewoon je wand of je fotolijst? Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl.


 (Blijkbaar zijn niet alle hoveniers dol op foto's ;-).)










www.mariekezwartscholten.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten