vrijdag 30 november 2012

ViZi: ondernemende vrouwen netwerken bij Rotterdam Airport


Gisteravond was er weer een bijeenkomst van ViZi, het netwerk voor ondernemende vrouwen uit Albrandswaard en Barendrecht, waar ik sinds een jaar lid van ben. Dit keer werden we (zelfs op de aankomstborden!) welkom geheten door Rotterdam The Hague Airport. 

We begonnen met een hapje en een drankje; weer erg inspirerend om alle leuke dames enthousiast te horen vertellen over de eigen bedrijven, projecten, opdrachten en uitdagingen. Hierna gingen we door de douane: riemen af, laarzen uit, goed voor het vakantiegevoel. We volgden een rondleiding in een bus over het vliegveld, onder de zeer bezielende en ontzettend grappige leiding van Anita Wadman. We raceten zelfs over de start- en landingsbaan! Een aanrader.

Met pijn in onze kaken van het lachen kwamen we weer uit de bus, om te kunnen horen hoe ViZi-lid Laura Merk-Bellai haar 'bucketlist' heeft kunnen afstrepen door de afgelopen twee jaar te schrijven aan haar boek "Rokkie, is de succesvolle zakenvrouw Rocky in een rokkie?". Meteen gekocht natuurlijk.

Ik kan nog veel meer over deze avond schrijven, maar dat laat ik liever over aan ViZi-lid Lonneke van Kerkfort. Ik was verantwoordelijk voor het beeldverslag (het stille beeldverslag dan, want Nienke Sutherland maakte opnamen voor een nieuw filmpje voor de ViZi-website). Bij deze dus mijn verslag!

Wil je meer informatie over mijn fotografie? Neem contact met me op via www.mariekezwartscholten.nl.

 

3 opmerkingen: